keskiviikko 1. helmikuuta 2012

One lovely Blog Award


1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle

Sain tämän tunnuksen ihanaiselta Celinalta :)

Seitsemän faktaa minusta;

1. Pesen AINA hampaat suihkussa, en tiedä mistä tämä tapa on tullut, mutta se vaan on ja pysyy. Yleensä illalla en enää jaksa pestä hampaita ellen tee sitä suihkussa samalla :D

2. Olen aikamoinen perfektionisti. Ärsyynnyn aina jos vessapaperirulla on laitettu "väärinpäin", paperi pitää tulla päältä, eikä alakautta, enkä anna asian olla vaan käännän rullan oikeinpäin.

3. Olen maailman laiskin kokkaaja. Inhoan ruoanlaittoa ylikaiken ja meistä kahdesta se toinen on aina keittiössä :D

4. En pidä koskaan sukkia. Talvella tosin se on lähes pakollinen kengissä, mutta heti sisään päästyä otan ensimmäisenä sukat pois ja kuljen paljas varpain. Niissä on vaan jotain mistä en pidä :D

5. Olen töissä vaatetus-alan jutuissa.

6. En ole koskaan ollut lämpimässä maassa, tosin tähän tulee toivottavasti muutos tänä vuonna!

7. Olen todella taikauskoinen ja uskon kaikkeen yliluonnolliseen. Uskon ihan vilpittömästi kaikkiin sanontoihin mm "everything happens for a reason", johon uskon ainakin 200% :D

Eteenpäin lahjoitan tämän tälläisille neitokaisille:

2. Ericas
4. Lili's

2 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta, koitan näitä keksiä parhaillaan. Ei oo helppoa :D

    Mulla on ihan samoja noi 1 ja 2. Pesen aina hampaat suihkussa ja inhoan jos vessapaperi rullautuu väärinpäin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jo pelästyin et oon ainut outo :D Mulla kans kesti puoli tuntia keksiä noita.. ei oo helppoo ei!

      Poista

Suositut tekstit